Administrativna podrška

Optic Line doo pruža sveobuhvatnu administrativnu podršku, upravljajući dokumentacijom, planiranjem i koordinacijom potrebnom za uspješnu realizaciju FTTH projekata. Naš tim brine da svaki projekat bude u skladu sa zakonskim propisima, osiguravajući organizaciju i pravovremeno ispunjenje svih administrativnih zahtjeva..

Korisnički servis (Call Center)

Naš call centar je ključna tačka komunikacije sa klijentima. Posvećen tim za korisničke usluge odgovara na upite, pruža ažuriranja i brzo rješava potencijalne probleme. Time osiguravamo besprijekornu komunikaciju između izvođača radova i njihovih klijenata, što doprinosi uspješnoj realizaciji projekata.

Odjel za planiranje

Odjel za planiranje u Optic Line doo zadužen je za detaljno projektovanje i praćenje FTTH mreža. Naši planerii blisko sarađuju sa izvođačima kako bi razvili precizne mrežne planove, pratili napredak i unosili ključnu dokumentaciju u predviđene sisteme. Ova funkcija je od suštinskog značaja za osiguravanje kvaliteta i integriteta izgrađenih mreža.